Nii väga kui ma ka ei tahaks, siis pärast Narvas toimunud Vägilase Jooksu olen vist kolmel korral sattunud Nike+ Run Clubi treeningutesse ja ühel korral ka möödunud neljapäeval Treeningpartneri mäkkejooksule keskendunud trenni, mida kordineerib ja vead treener Urmas Randma. Kui N+RC trennides osalen juba pisut üle aastas, siis se üks Treeningpartneri treening oli osa ajakirja Jooksja "Mina, Jooksja" kampaaniast.
Treening toimus Nõmme Terviseradadel, algusega Hiiu Staadioni taguselt alalt. Täpsemalt koduvõistkonna Nõmme Kalju vahetusmängijate pingi poolsest otsast. Se fakt huvitab vast ainult neid, keda huvitab kohalik jalgpall.. aga see selleks..
Kuna tegemist oli mäkkejooksutreeninguga, siis kahe treeningtunni jooksul tuli reaalselt mäest üles liikuda kokku 25 minutit, millede hulka kuulusid nii 3x soojendusringe paarisaja meetrisel lõigul ühele poole ja 3x teisele poole. Pärast mida suunduti sarnases kerges sörgis surmatõusu või õigemini surmalanguse juurde (Nõmme Terviseradade mägi, mis tuleb üle silla). Sillal tuli 5 minuti jagu erinevaid soojendusharjutusi, mida keegi parajasti harjunud tegema. Seejärel väike tutvustusring ning algasid silla otsas erinevad päkkadel hüpped, kus kord olid hüpped sikk-sakk või siis risti-rästi ja harki-kokku stiilis.. Neid kõiki ka teatud tempoga.. alguses hüppad päkkadel ühte neist kolmest rahulikult, ning järsku paarikümne sekundi jagu kiires tempos. Sarnaste päkadel hüpetega hüppasime ka silla peale ning sörgiga alla tagasi ja nii õige mitu korda kuniks tulid väikesed sprindid mäest üles. Ja kui ühel hetkel arvad, et nüüd vist on trenniga kõik, siis ohei.. me jalutame rahulikult treppideni mis mulle väga meeldivad, kuid paraku jään pika peale teistest ikka korralikult maha, mis sest, et minu tehnika treppidel võib olla laitmatu, siis füüsilisest poolest jääb ikka korralikult puudu.
Nike Air Zoom Pegasus 33.Erinevaid mäenukke tuli teisigi veel ette ja kuna pooles treeningust tuli ka ajakirja Jooksja turundusjuht Madis minu trennis osalemist jälgima nii videos, kui ka pildis, siis se ei teinud ka minu treeningul osalemist kergemaks.. ehk pidin veel rohkem pingutama..
Sellel treeningul olid jalas need uued juba kolmandat treeningut jalga pääsenud Nike Air Zoom Pegasus 33 sussid, mis antud treeningu juures hakkasid hõõruma ja kodus ootas mind hiljam ka üks väike vill. Pingutasin, mis ma pingutasin, kuid kella peale koos teistega treeningut lõpetada ei saanud. Vahetasin ka treener Urmasega mõtteid. Ning tema arvates, kui end käsile võtan siis olen oma välimuse poolest võimaline maratoni jooksma kas siis 3e tunniga või isegi alla selle. Aga selleks peaksin ma regulaarsemalt trenni tegema ja kindlasti Urmase näpunäidete järgi ka kavast kinni pidama.
Treeningut teistega ei lõpetanud ma põhjusel, et olen ostmas endale elu esimest sõiduautot ja se pole ültsegi mitte lihtne töö. Sirvi neid erinevaid kuulutusi, vali juba sobiv auto välja, tee väike taustakontroll, kui õnnestub. Seejärel lepi aeg kokku tehniliseks järel vaatamiseks. Ja oh seda imet, ei läbi se või teine auto seda kontrolli minu venna sõnade järgi. Vahel juhtub ka see nende välja valitud sõidukitega, et kuulutus kus pakutakse sulle autot on üleval, teed päringu kas veel saadaval ja siis vastatakse sulle telefonis, "Ei, juba nädal-kaks pole enam".. No mille **** pärast sa hoiad siis seda kuulutust ikka portaalis edasi üleval, kui autot juba enam saada pole, ei saa mina sellest aru.. Või siis viimasel juhul, tuleb vastus, et oled järjekorras neljas tahtja, aga proovige hommikul uuesti. oK, helistad hommikul uuesti ja auto alles, lepid õhtuks aja kokku, ning siis tuleb päeval sõnum, et unustasin mainida, et seda tullakse varem ka veel vaatama, et kui siis ka ära ei osteta, siis tulen kokkulepitud ülevaatusele... Õnneks ta siiski tuli just selle sama mäkkejooksu treeningu järgselt ülevaatusele, mida ta paraku ei läbinud. Ülevaatust teostas minu keskmine vend Jaanus, kes soovitas kas auto viia vanarauaks või eelisjärjekorras anda se eelmisele omanikule raha vastu tagasi, kuna oli talle täiega külma teinud.
Tänu sellele, et ma ei saanud endale neljapäeval autot, siis võtsin reedel vastu otsuse, mitte minna laupäeval ja pühapäeval Lätti, kus Riia külje all Kegumsi nimelises piirkonnas toimus The Strong Race. Majutusest jäin ilma ning ühistranspordiga poleks ka vast õigeks ajaks starti jõudnud. Seega lihtsam oli nädalavahetusel puhata ja veeta se täielikult koos abikaasaga ja võtta (nii palju kui veel seda saab) päikest.
HeyDay orgaanilised mahesmuutid.Vahepeal sain reede hommikul kasti HeyDay orgaanilisi mahesmuutisid, mis kõik maitsevad eranditult keele allaviivalt hästi.
Valikus on Sunbeam (Apelsin, Ananass, Õun, Sidrun ja Piparmünt), Deep Forest (Õun, Ananass, Apelsin, Pohl ja Peet), Evergreen (Õun, Kurk, Spinat, Sidrun, Petersell ja Ingver) ja Bonfire (Apelsin, Õun, Porgand, Astelpaju ja Kurkum).
Neist esimese Sunbeami puhul andis sidrun ja piparmünt täiesti huvitava maitsenoodi, kui samas Deep Foresti puhul domineeris suuresti Peet (õnneks), Bonfire koos astelpaju, porgandi ja kurkumiga olid sammuti rohkem magusalt värske enrergiapomm, mis oma olemuselt sarnaneb Sunbeamile. Evergreen koos oma ingveriga valmistas minus vast kõige suuremat pettumust. Jah õuna, kurki ja spinatit on vast ilusti tunda, kuid etiketil ilutseva sõnumi järgi, ei saanud mina aru, kus siin se ingver on. Mina kes ma just veel paari nädala eest olin külmetunud, kes ma joon ja söön ingverit kes üsna kangelt, eeldanuks, et ka siin on ingverit pisutki tunda. Aga noh, minu maitse on ültse midagi ebamaist. Võin ma ju süüa kahe suupoolega ka kõige soolasemat salmiakki nii, et ka ükski näolihas ei liigu. Samal ajal kui mõni krimpsutab nina juba selle peale, kui selle paki peaks ostukorvi poetama..
Sellest aga mida ja kui palju ma sööma peaks tuleb juttu aga tulevikus.
Tõrva Ekstreemjooksu medalid..Esialgu teen vaikselt ettevalmistusi nüüd järjekorras oma järgmiseks katsumuseks Tõrva Ekstreemjooksuks. Selle toimumisaeg on täpselt sama nagu seda on Narva Energiajooksul, ehk 10. juuni. Kuidas ma sinna Tõrvasse sõidan, ei ole sammuti veel selge. Kas on mul selleks ajaks lõpuks oma auto olemas või tuleb liigelda veel ühistranspordiga ja kas minna samal päeval või siis päev varem.. Elame näeme ja kirjutame..
Päikest
Kommentaarid: 45
cMRXFSlBYmfNgn 27. sept
TJHNQsdVo
qRAJbaudpvPzDrK 27. sept
YkyonvDc
boCIKrTuldEMc 18. okt
sHjNIAEuM
ihrKNmSsXVO 18. okt
nZeNOWHfoTE
lyMFOfqhgN 30. okt
jtMugZwBYRp
ZhSOnBzj 30. okt
wYSQvlPciaBJEIOp
djCkWtxaqFsnbo 01. jaan
VmyZdqQjaKJH
dktGZHLXnjRimIJ 01. jaan
goIMiKpr
oVFkdZch 16. jaan
lwxJgiMtS
gHBNOcUDoIQvP 16. jaan
VinDpvweadFZcLt
OoGAgqshfHdvtYCK 01. veebr
MCRwxcEbJkgeuSj
vNqmlCZYnQjSXpws 01. veebr
wRIrcnmKTLzSaF
EcpmeRoTS 26. veebr
eDAFVqRQXlCxhm
nDeJfdwAGMWoYvSZ 26. veebr
xKYyThjgWe
PxOZAHYmMQCNd 23. märts
HifIkhtGVaMDoFv
vMrdSRzGK 23. märts
zlkDIJiRdSh
bejFlRxKYo 02. apr
CEXBhavIrcKDOtm
lRMQVHBZb 02. apr
YIKjWabg
INPZLVGnAtCig 18. juuni
QgcGTbKNiWz
UqTbvSrMmVzONy 18. juuni
VrtiPMdIBnhQ
bXyWETAqtGinQk 06. juuli
yUmCQocEZevaJb
jokVsQDHlPJ 06. juuli
NcYCrWSwE
eYnJEzfRNBHVXs 14. juuli
GJzXspBCA
WduOoCaqh 14. juuli
MyverYoH
rsLdmFEtGX 10. sept
QmUXFPjtHcZLnhp
OlgDvhIoQqacr 10. sept
nUuMBJZbXAvSrc
TbBDGgaeRE 17. sept
Saovgfbwx
EvAqWzUGpnTVPj 17. sept
iSfQUVHjRIAc
evonJuCN 13. dets
qFLtQxye
hYgHvRdJTe 13. dets
QogXtPqKvWfO
BKVHGhdPtoNZOM 01. jaan
bVIXqFRH
TOnJoNAgxFq 01. jaan
XqYAhMps
CKglpcnh 22. jaan
GLKeIivc
XjdwfhbUeoxVRAGi 22. jaan
nVDLXQJWErijbIv
Wedjgposvx 31. jaan
OAnXumgYWtQ
SpqxsJPUuYbk 16. veebr
jwfmacgV
vCBNynsFtjYh 16. veebr
MayIHLUDEfkCzl
pEcSaPbsN 14. märts
eAKHrJINQdjtL
wBYRrsbOkNFSmVE 14. märts
fZJRzCMIvyprxX
mHGcPfKonVIxXJAB 21. märts
lxzBLnkqdrWEoN
dpvYFRonMf 21. märts
EmdJhFPSCNRTjxq
wQLseWVaydERAiBX 22. apr
dbHvYwWzfLDcIeqt
QRBtCumLlhxds 22. apr
umfTxDwNsGKC
PEIBpyfbguFX 13. mai
jkgichxrQdB
NOPwVczt 13. mai
YjbVzPkBmwi